Šikana u nás v domě? - MF Dnes 30.10.2009

05.11.2009 18:23

 Zde článek v online verzi https://zpravy.idnes.cz

Vyjádření k článku MF Dnes:

Vážení nájemníci tak takhle se u nás řeší prodej půdy nevěděl jsem, že mám zálusk na byt pí. Skalické a půdní prostor.A také jsem netušil,že být členem výboru je vlastně riziková služba.Zde jsem také prý násilník, což už je vrchol a nehorázná lež.Já nemám zájem o půdu, jelikož bydlím v prvním patře,takže mě je půda k ničemu a Váš byt tomu už nerozumím vůbec.Byt je ve vašem osobním vlastnictví,takže každý rozumný člověk ví že je to hloupost a nereálné.

Dále zde byla včera TV Prima ,kde jsem opět udájně pí. Skalickou napadl venku,podle novin zase na schodech ,takže vlastně ani netuším ,kde všude jsem Vás napadl.Na fotce vypadáte fakt dobře, to jste si udělala sama? Neuvěřitelné kam až můžete zajít.Vážená pí. Skalická mě je Vás upřímě líto ,jste opravdu nemocný člověk tím to nemyslím zle,naopak potřebujete pomoc.Já osobně mám velké obavy, že pokud s tím v brzké době nezačnou patřičné instituce něco dělat, zřejmě provedete nějakou hloupost.Já na Vás nebudu dávat trestní oznámení ,nestojíte mě za tu námahu a především bych Vám jen ublížil,stáčí že ubližujete sama sobě.

 

Jiří Poduška  Revizor Vítězná 415/68

 

Zde další téma - O co tu vlastně jde?:pí Skalické (ekonomka a stavařka??) neskutečné lži a pomluvy na další nájemníky (original text: na internetu) český domov:

Zde v tomto článku se oháníte křivou výpovědí a pomluvami. (když jde o Vás).Nevím zda si vůbec uvědomujete co to křívá výpověd je a jaké následky jsou z křivého obvinění,které musíte dokázat.Napadáte celý výbor JVS 415/68 a další nájemníky domu.Dokonce napadáte také pana Holoubka hrajete dost vysokou hru.Nemáte nic podložené žádným dokumentem vše jsou jen Vaše pomatené představy.Ostatně celý tento článek,který měl být prosbou o nějakou dotaci se zvrtl na neskutečný blábol,kde pletete jedno téma s druhým,takže závěrem nelze určit co vlastně chcete.Úsudek si udělá ,každý sám po přečtení tohoto dopisu hejtmanovi ,který je prezentován na internetu...

Zde pdf soubor

Zpět